Tom Tailor

Popolnoma integrirana spletna trgovina v manj kot 3 mescih

V manj kot 3 mescih smo zasnovali in izdelali spletno trgovino za Tom Tailor, ki je v celoti povezana z njihovim ERPjem v katerem se vodijo cene, zaloge in osnovne lastnosti produktov, ter z njihovim centralnim skladiščem slik, ki se nahaja v Nemčiji za vse države sveta. Spletna trgovina ima integriran PIM in CMS, ki spletnim urednikom omogoča, da v nekaj minutah spremenijo izgled celotne spletne strani, popravijo opise izdelkov, spreminjajo slike ali nastavljajo promocijske kampanje.

Naše storitve

List icon
Načrtovanje informacijske arhitekture
List icon
Zasnova uporabniške izkušnje (UX)
List icon
Arhitektura in razvoj vsebinskih modulov v Sitefinity CMS
List icon
Razvoj PIM sistema
List icon
Html razrez in programiranje
List icon
Integracije z ERP in CDN sistemom
List icon
Razvoj po naročilu
List icon
Vzpostavitev marketinške avtomatizacije
List icon
Projektno vodenje in svetovanje
Image services
tehnologije

Uporabljene platforme

Sitefinity
DXP

Napredna Digital Experience Platforma ki je enostavna za: uporabo, upravljanje, razvoj in personalizacijo.

Sitefinity Progress logo
uCommerce
eCommerce

Izredno prilagodljiva in nadgradljiva .NET e-commerce platforma narejena za rast skupaj z vašimi poslovnimi zahtevami.

Ucommerce logo
Integracije
Z zunanjimi sistemi

RCL BBIS vodenje trgovinskega poslovanja
Sendgrid za transakcijske emaile in MA
SharpSpring za podporo kupcem
Braintree plačilni modul

Sharpspring
Marketing Automation


Sharpspring certificate logo
Braintree
plačilni system


DPD
logistični sistem


Opis projekta

CELOVITA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA ZA KUPCA IN UREDNIKE SPLETNE TRGOVINE

Spletne trgovine imajo običajno ločene platforme za dodajanje vsebine (CMS) in upravljanje prodaje (e-commerce). To oteži nadzor nad tem, kaj vodi k uspešni prodaji, upravljanje takšnega sistema pa hitro postane trn v peti. Pristop prihodnosti je poenotenje upravljanja vsebine in prodaje s tako imenovanem Digital Experience Platform - DXP, ki zagotavlja najboljšo izkušnjo za končne kupce in urednike. Pri večini platformah za e-trgovine naletite na problem pri upravljanju vsebin in ste primorani neprestano menjati sisteme, da lahko upravljate različne dele podjetja.  

Sitefinity nam je z integracijo Ucommerce omogočil, da upravljamo vsebine, izdelke in cene iz enega mesta, rešitev je zelo razširljiva saj bomo v letošnjem letu dodali še 6 držav.  Vsebino e-trgovine prav tako lahko enostavno kombinirajo z uredniško vsebino, kar zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in boljšo prodajo.
Enostavno urejanje uredniške vsebine

FLEKSIBILNA INFORMACIJSKA ARHITEKTURA ZA MAKSIMALNO POVEZLJIVOST

Z vidika Varea in Tom Tailorja, Sitefinity odpravlja številne preglavice povezane z izkušnjo e-poslovanja. Razširljiva platforma omogoča hitro in učinkovito integracijo sistemov, hkrati pa zagotavlja visoko informacijsko varnost pred vdori in zlorabami.

ERP je srce poslovanja spletne trgovine.

Spletna trgovina je v realnem času povezana z RCL BBIS ERP sistemom v katerem naročnik upravljacelotno logiko zalog in cen. Naročnik se je odločil, da bo spletna naročila izpolnjeval iz obstoječih trgovin, zato je ERP sistem centralna točka za obdelavo in distribucijo naročil med trgovinami. Prav tako se izdaja računov inrazknjiževanje vrši v ERPju. Vse spremembe, ki se naredijo v ERPju se v realnem času prenesejo in uveljavijo v spletni trgovini.

Informacijska arhitektura splete trgovine in zalednih sistemov
TomTailor funnel

CDN in PIM za upravljanje z izdelki

Tom Tailor Global ima centralni sistem za dostopanje do slik in opisov izdelkov. Vareo je razvil API povezavo z njihovim CDN sistemom za avtomatski prenos slik iz CDNja v PIM (product information management) spletne trgovine. V PIM-u se zbirajo podatki iz ERPja (osnovni opisi izdelkov, barve, kategorije, filtri itd) in slike iz CDNja, urednik ima nato možnost, da izdelke opremi z dodatnimi informaciji ali naredi manjše popravke na izdelkih.

Sistem je zasnovan tako, da se izdelki avtomatsko opremijo z vsemi ključnimi informacijami, ob prijavi novih izdelkov, se ti avtomatsko opremijo s slikami iz Tom Tailor Global, ter se jim dodajo pripadajoče marketinške oznake. Tako se lahko uredniki ukvarjajo z dodajanjem vrednosti saj so razbremenjeni administracije.
Profile image TomTailor

Aljoša

Vareo nam je pomagal, da smo brez težav in v rekordnem času odprli novprodajni kanal. Zgradili so nam celovito izkušnjo digitalnega e-poslovanja inpopolnoma integrirano platformo, ki našim zaposlenim omogoča enostavno uporabo.Projekt je bil uspešno zaključen v dveh mesecih in pol. Najboljša stvar pa je,da zdaj lahko vsi zaposleni urejajo katalog spletne trgovine brez odvisnosti odzunanje podpore. Ekipa Varea nam je skrajšala čas implementacije sprememb naspletni strani iz enega tedna na eno uro ter znižala stroške zunanje podpore za40%. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja, kjer bomo spletno trgovino razširilitudi na naše druge trge. - Aljoša Bajrović, generalni direktor, Tom Tailor SEE

Faze projekta

PROJEKTNO VODENJE

Za naročnika nismo razvili samo tehnološke rešitve, temveč smo nudilicelotno podporo projektnega vodenja vseh vpletenih partnerjev.

Korak 1 - Delavnice

Začeli smo z UX in UI delavnicami, kjer smo opredelili tako nakupno potkupca in opredelili ključne funkcionalnosti spletne trgovine, kakor tudi UI(user interface) za urednike spletne trgovine. V UI smo opredelili katerevsebine se urejajo v katerem orodju, na kakšen način in vmesnike prilagodilinivoju znanja naročnika.

Korak 2 – Izbor partnerjev za plačilni sistem in logistiko

Skupaj z naročnikom smo identificirali ključne kriterije za izbor partnerjev ter vodili proces izbire partnerja ter nato integracije njihove rešitve v celoten ekosistem.

Korak 3 – Opredelitev poslovnega in informacijskega procesa

Opredelili smo celoten poslovni in informacijski proces od obiska spletne strani do vračila oz. menjave izdelka v poslovalnici. Proces je bil osnova za postavitev in integracijo vseh informacijskih sistemov in mobilizacijo celotne organizacije.

Main landing
Korak 4 -  UX in razvoj

Po opredelitvi vseh procesov in ključnih orodij ter zunanjih partnerjev, smo začeli z risanjem žičnih modelov in razvojem spletne trgovine. V tem delu smo skrbeli tudi za koordinacijo in sodelovanje z vsemi partnerji v procesu (ERP, SAP finance, CDN, plačilni sistem, logistični partner, naročnik).

Korak 5 – Lansiranje

Po razvoju smo izvedli tihi štart, kjer smo testirali uporabniško izkušnjo, kakor tudi delovanje vseh integracij. Odpiranje spletne trgovine je bilo postopno. Najprej med projektno skupino, po odpravi napak, je bil naslednji stres test med zaposlenimi, kjer so se identificirala ozka grla in napake. Po izboljšavi in optimizaciji pa smo trgovino odprli za vse.

Korak 6 – Optimizacija in nadgradnje

Projekt je bil zastavljen v več korakih. Po lansiranju MVP verzije spletne trgovine, smo z naročnikom začeli najprej optimizacijo zalednih procesov za urednike spletne trgovine. Naslednji korak so dodatne funkcionalnosti za končne uporabnike.

Korak 7 – Širitev na tuje trge

Ko je stran optimizirana za urednike, vzpostavljeni procesi v marketingu, nabavi, prodaji in financah ter implementirane vse ključne funkcionalnosti za končne uporabnike, se začne širitev za dodatnih 6 trgov.

Potrebujete strokovnjaka za prenovo ali izdelavo spletne trgovine?

Stopite v stik z nami