Integracije marketinških orodij

Povežite vaša orodja in povečajte svojo učinkovitost ter pridobite 360°pogled na posel

Image banner

360° pogled na kupca

Od CRMja, orodij za marketinško avtomatizacijo, analitičnih orodij do računovodskih in ERP sistemov, to je samo nekaj orodij, ki jih uporabljate v podjetju. V veliko primerih ta orodja med seboj niso povezana. Kar pomeni, da so podatki o naših kupcih in našem poslovanju raztreseni.

V idealnem primeru, bi morali biti vsi sistemi v podjetju med seboj povezani, kajti le tako se izognemo ročnemu procesiranju in usklajevanju podatkov iz marketinga, prodaje, proizvodnje, računovodstva itn.

Za uspešno poslovanje spletne trgovine ali spletne strani je pomembno, da so le-ta povezana z vašimi ostalimi poslovnimi orodji. Kajti le tako boste lahko konkurirali na hitro rastočem in vedno se spreminjajočem digitalnem trgu.

Integracije

BBISBraintreeCRMDinitFashion CloudGoogle analyticsGoogle Tag ManagerPantheonPower BISharpSpringBBISBraintreeCRMDinitFashion CloudGoogle analytics

Kako poteka projekt integracije?

Icon

Povejte nam kje so vaše boleče točke, kaj bi radi povezali ali kateri problem rešili.

List item icon

Pripravili bomo študijo izvedljivosti in izdelali arhitekturo rešitve.

List item icon

V roku enega tedna vam bomo podali realen časovni in finančni okvir izvedbe integracije.

List item icon

Poskrbimo za uspenšno izvedbo projekta od A do Ž.

Integracije
projekti

Izbrani projekti integracij

Potrebujete pomoč pri integracijah? Kontaktirajte nas!

Rezervirajte 20-minutni spletni termin s strokovnjakom za spletne rešitve in raziščita možnosti kako od ideje do realizacije, hitro in zanesljivo.

Stopite v stik z nami
Hvala!
Prosimo, preverite vnesene podatke.