Steklarna Hrastnik

Razvoj obljube delodajalca

Projekt znamčenja delodajalca za Steklarno Hrastnik je imel cilj preobraziti podobo podjetj iz težke industrije v privlačnega delodajalca za visoko izobražene kadre v industriji 4.0.

Z vodstvom in ključnimi kadri smo oblikovali novo vizijo delodajalca in obljubo, ki je poudarila inovacijo, razvoj, trajnostnost in nenehno učenje. Poleg tega smo izboljšali proces rekrutiranja in uvajanja novih zaposlenih ter razvili ciljno usmerjeno komunikacijsko strategijo.

S projektom smo dosegli povečanje prepoznavnosti, prejeli nagrado stanovskega združenja ter zadovoljili strateške cilje kadrovske službe.

Storitve in podpora

List icon
Razvoj obljube delodajalca - EVP
List icon
Zasnova celostne grafične podobe
List icon
Oblikovanje komunikacijske strategije
List icon
Oblikovanje karierne spletne strani
List icon
Povečanje pojavnosti v spletnih in klasičnih medijih
List icon
Preoblikovanje rekruting in onboarding procesa
List icon
Zasnova partnerskih programov z izobraževalnimi inštitucijami
Image services
Opis projekta

VSTOP V INDUSTRIJO 4.0

Steklarna Hrastnik se je soočala s ključnim izzivom: kako preoblikovati svojo podobo iz težke industrije in nezaželenega delodajalca v industrijo 4.0 ter privlačnega delodajalca za visoko izobražene kadre. Vodstvo je prepoznalo potrebo po novi strategiji in bistvenih spremembah v kadrovski strukturi, da bi dosegle svoje cilje.

V tej zahtevni nalogi je naša agencija igrala ključno vlogo.Najprej smo izvedli strateške delavnice z vodstvom in ključnimi kadri Steklarne Hrastnik. Skupaj smo raziskali in definirali novo vizijo delodajalca ter oblikovali temeljne vrednote in cilje, ki jih je podjetje želelo doseči.

OBLJUBA DELODAJALCA

Na tej osnovi smo razvili obljubo delodajalca, ki je izpostavila Steklarno Hrastnik kot privlačnega in naprednega delodajalca. Ta obljuba je poudarila prednosti, kot so inovacija, razvoj, trajnostnost in nenehno učenje, ki jih podjetje ponuja svojim zaposlenim. Poleg tega smo pripravili predloge za izboljšanje procesa rekrutiranja in uvajanja novih zaposlenih, da bi zagotovili, da se novo pridruženi člani hitro in učinkovito integrirajo v podjetje.

KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA

Na podlagi nove obljube delodajalca smo razvili tudi komunikacijsko strategijo, ki je vključevala ciljno usmerjene pristope za privabljanje visoko izobraženih kadrov. To je vključevalo uporabo digitalnih kanalov, družabnih medijev ter sodelovanje na sejmih in dogodkih za delodajalce.


Zasnovali smo tudi celostno grafično podobo za poenoteno vizualno komunikacijo s ciljnimi skupinami. Ter prevetrili način komuniciranja s potencialnimi kadri preko prenove spletne strnai, zaposlitvenih oglasov in komuniciranja preko Facebooka in LinkedIna.

Primer zaposlitvenega oglasa

POVEČANJE VIZIBILNOSTI STEKLARNE HRASTNIK

Poleg tega smo razvili in izvajali nove projekte, ki so povečali prepoznavnost Steklarne Hrastnik med ciljnimi skupinami. To je vključevalo sodelovanje v izobraževalnih programih, mentorstvo in razvojne priložnosti za obstoječe zaposlene ter promocijo trajnostnih praks podjetja.

Rezultati našega projekta znamčenja delodajalca so bili izjemno uspešni. Steklarna Hrastnik je prejela nagrado stanovskega združenja za svoje dosežke na področju znamčenja delodajalca in je dosegla vse strateške cilje, ki jih je postavila za kadrovsko službo. Skupaj smo uspeli preoblikovati njihovo podobo ter privabiti in zadržati visoko kvalificirane talente, ki so ključni za njihovo prihodnjo rast in uspeh.

Si želite postati privlačen delodajalec?

Potrebujete pomoč pri pripravi obljube delodajalca (EVP)?
Potrebujete nasvet, kako zastaviti komunikacijsko strategijo?
Bi radi ustvarili privlečno spletno stran ali video delodajalca?

Stopite v stik z nami