Planet TV

Zasnova in razvoj novega spletnega portala, ki je bil pripravljen v 2 mesecih.

Za Planet TV smo v manj kot 2 mesecih zasnovali in razvili nov spletni portal s fokusom na izboljšanju mobilne uporabniške izkušnje, zasnovi intuitivne navigacije po spletnih vsebinah ter nevsiljivem a učinkovitem posredovanju marketinških vsebin.

Webflow:
Tehnologija pisana na kožo takšnim projektom

List icon
Razvoj zahtevnih spletnih mest brez pisanja kode – s popolnim nadzorom kreiranja izvorne kode
List icon
Enostavno in hitro prilagajanje oblike
List icon
Preprosto kreiranje in prilagoditev CMS modulov za vnos vsebin
List icon
Cenovno ugodno in varno gostovanje
Opis projekta

Izziv Selitve Bogate Vsebine z omejenim Dostopom

Našim razvojnikom je še posebno veselje predstavljal izziv selitve bogate knjižnice vsebin brez dostopa do arhiva #hackerlife ⛏

Za projekte kjer je pomembna hitrost izvedbe brez kompromisa kvalitete postavitve portala, kot je Planet TV, je izbira tehnologije izjemno pomembna.

S CMS moduli v Webflowu lahko hitro dodajate, urejate in odstranjujete vsebino na vaši spletni strani, ne da bi se ukvarjali z zapletenimi postopki. In nenazadnje, Webflow ponuja cenovno ugodno in varno gostovanje. Zanesljiva infrastruktura omogoča, da vaša spletna stran deluje brezhibno, medtem ko vam dostopne cene omogočajo, da ostanete znotraj proračuna.
Enostavno urejanje uredniške vsebine
Profile image TomTailor

Aljoša

Vareo nam je pomagal, da smo brez težav in v rekordnem času odprli novprodajni kanal. Zgradili so nam celovito izkušnjo digitalnega e-poslovanja inpopolnoma integrirano platformo, ki našim zaposlenim omogoča enostavno uporabo.Projekt je bil uspešno zaključen v dveh mesecih in pol. Najboljša stvar pa je,da zdaj lahko vsi zaposleni urejajo katalog spletne trgovine brez odvisnosti odzunanje podpore. Ekipa Varea nam je skrajšala čas implementacije sprememb naspletni strani iz enega tedna na eno uro ter znižala stroške zunanje podpore za40%. Veselimo se nadaljnjega sodelovanja, kjer bomo spletno trgovino razširilitudi na naše druge trge. - Aljoša Bajrović, generalni direktor, Tom Tailor SEE

tehnologije

Uporabljene platforme

Sharpspring
Marketing Automation


Sharpspring certificate logo
Sitefinity
DXP

Napredna Digital Experience Platforma ki je enostavna za: uporabo, upravljanje, razvoj in personalizacijo.

Sitefinity Progress logo
uCommerce
eCommerce

Izredno prilagodljiva in nadgradljiva .NET e-commerce platforma narejena za rast skupaj z vašimi poslovnimi zahtevami.

Ucommerce logo
Integracije
Z zunanjimi sistemi

RCL BBIS vodenje trgovinskega poslovanja
Sendgrid za transakcijske emaile in MA
SharpSpring za podporo kupcem
Braintree plačilni modul

Braintree
plačilni system


DPD
logistični sistem


Sitefinity
DXP

Napredna Digital Experience Platforma ki je enostavna za: uporabo, upravljanje, razvoj in personalizacijo.

Sitefinity Progress logo
uCommerce
eCommerce

Izredno prilagodljiva in nadgradljiva .NET e-commerce platforma narejena za rast skupaj z vašimi poslovnimi zahtevami.

Ucommerce logo
Integracije
Z zunanjimi sistemi

RCL BBIS vodenje trgovinskega poslovanja
Sendgrid za transakcijske emaile in MA
SharpSpring za podporo kupcem
Braintree plačilni modul

Braintree
plačilni system


DPD
logistični sistem


Sharpspring
Marketing Automation


Sharpspring certificate logo
Webflow
Web builder

Do spletnega mesta ali trgovine v treh korakih: 1. Izberi predlogo, 2 prilagodi obliko, 3. vnesi vsebino.

Izdelava spletne strani še nikoli ni bila tako enostavna in hitra.

Faze projekta

PROJEKTNO VODENJE

Za naročnika nismo razvili samo tehnološke rešitve, temveč smo nudilicelotno podporo projektnega vodenja vseh vpletenih partnerjev.

Korak 1 - Delavnice

Začeli smo z UX in UI delavnicami, kjer smo opredelili tako nakupno potkupca in opredelili ključne funkcionalnosti spletne trgovine, kakor tudi UI(user interface) za urednike spletne trgovine. V UI smo opredelili katerevsebine se urejajo v katerem orodju, na kakšen način in vmesnike prilagodilinivoju znanja naročnika.

Korak 2 – Izbor partnerjev za plačilni sistem in logistiko

Skupaj z naročnikom smo identificirali ključne kriterije za izbor partnerjev ter vodili proces izbire partnerja ter nato integracije njihove rešitve v celoten ekosistem.

Korak 3 – Opredelitev poslovnega in informacijskega procesa

Opredelili smo celoten poslovni in informacijski proces od obiska spletne strani do vračila oz. menjave izdelka v poslovalnici. Proces je bil osnova za postavitev in integracijo vseh informacijskih sistemov in mobilizacijo celotne organizacije.

Main landing
Korak 4 -  UX in razvoj

Po opredelitvi vseh procesov in ključnih orodij ter zunanjih partnerjev, smo začeli z risanjem žičnih modelov in razvojem spletne trgovine. V tem delu smo skrbeli tudi za koordinacijo in sodelovanje z vsemi partnerji v procesu (ERP, SAP finance, CDN, plačilni sistem, logistični partner, naročnik).

Korak 5 – Lansiranje

Po razvoju smo izvedli tihi štart, kjer smo testirali uporabniško izkušnjo, kakor tudi delovanje vseh integracij. Odpiranje spletne trgovine je bilo postopno. Najprej med projektno skupino, po odpravi napak, je bil naslednji stres test med zaposlenimi, kjer so se identificirala ozka grla in napake. Po izboljšavi in optimizaciji pa smo trgovino odprli za vse.

Korak 6 – Optimizacija in nadgradnje

Projekt je bil zastavljen v več korakih. Po lansiranju MVP verzije spletne trgovine, smo z naročnikom začeli najprej optimizacijo zalednih procesov za urednike spletne trgovine. Naslednji korak so dodatne funkcionalnosti za končne uporabnike.

Korak 7 – Širitev na tuje trge

Ko je stran optimizirana za urednike, vzpostavljeni procesi v marketingu, nabavi, prodaji in financah ter implementirane vse ključne funkcionalnosti za končne uporabnike, se začne širitev za dodatnih 6 trgov.

Potrebujete strokovnjaka za prenovo ali izdelavo spletne trgovine?

Stopite v stik z nami