Image edu
Področja na katerih se projekti digitalizacije najpogosteje zataknejo

Postavitev ali prenova spletne trgovine je velik projekt, v katerega morajo biti vključeni vsi ključni oddelki v podjetju. Če ne želite, da se sprevrže v nočno moro, morate e-commerce projektu nameniti dovolj časa, pozornosti in načrtovanja. Kje se vam lahko zatakne, če niste pozorni:

  • slabo planiranje in nerazumevanje kompleksnosti projektov
  • ekipe imajo pomanjkljivo znanje za uspešno implementacijo
  • izbrana je napačna tehnologija glede na specifike podjetja
Da vaš projekt ne bi nasedel, smo za vas pripravili spletni seminar, na katerem boste izvedeli:
  • Zakaj morate največ časa posvetiti pripravi na projekt
  • Kako planirati postavitev spletne trgovine po fazah, ki omogočajo največji fokus
  • Kateri so 4 koraki za uspešen start vsakega e-commerce projekta
  • Katere oddelke in partnerje morate vključiti
  • Kakšna mora biti zasnova ekipe glede na kompleksnost projekta
  • Kateri podatki zahtevajo posebno pozornost
  • Med katerimi tehnološkimi možnostmi lahko izbirate: od enostavnih Shopify rešitev do naprednih Digital Experience platform
Eno boljših predavanj odkar sem članica DMS. Zelo poučno, zanimivo in aktualno, predvsem pa mi je všeč, da je bilo podprto z veliko primeri iz prakse ter so bili izpostavljeni KONKRETNI izzivi, s katerimi se soočajo. Pohvale vsem.

Iščete strokovnjake za izdelavo spletne strani ali e-trgovine?

Rezervirajte 20-minutni spletni termin s strokovnjakom za spletne rešitve in raziščita možnosti kako od ideje do realizacije, hitro in zanesljivo.

Stopite v stik z nami
Hvala!
Prosimo, preverite vnesene podatke.