Področja na katerih se projekti digitalizacije najpogosteje zataknejo
Postavitev ali prenova spletne trgovine je velik projekt, v katerega morajo biti vključeni vsi ključni oddelki v podjetju. Če ne želite, da se sprevrže v nočno moro, morate e-commerce projektu nameniti dovolj časa, pozornosti in načrtovanja. Kje se vam lahko zatakne, če niste pozorni:
- slabo planiranje in nerazumevanje kompleksnosti projektov
- ekipe imajo pomanjkljivo znanje za uspešno implementacijo
- izbrana je napačna tehnologija glede na specifike podjetja
Da vaš projekt ne bi nasedel, smo za vas pripravili spletni seminar, na katerem boste izvedeli:
- Zakaj morate največ časa posvetiti pripravi na projekt
- Kako planirati postavitev spletne trgovine po fazah, ki omogočajo največji fokus
- Kateri so 4 koraki za uspešen start vsakega e-commerce projekta
- Katere oddelke in partnerje morate vključiti
- Kakšna mora biti zasnova ekipe glede na kompleksnost projekta
- Kateri podatki zahtevajo posebno pozornost
- Med katerimi tehnološkimi možnostmi lahko izbirate: od enostavnih Shopify rešitev do naprednih Digital Experience platform
Eno boljših predavanj odkar sem članica DMS. Zelo poučno, zanimivo in aktualno, predvsem pa mi je všeč, da je bilo podprto z veliko primeri iz prakse ter so bili izpostavljeni KONKRETNI izzivi, s katerimi se soočajo. Pohvale vsem.