Support us on Behance by clicking “Appreciate” button 👍
HR marketing

Si želiš…? Zaposlitvena kampanja

Osvežitev in digitalizacija zaposlitvenih kampanj

Datum
March 2017
Naročnik
Sportina Group
Povezava
Poglej

IZZIV NAROČNIKA

Sportina group je eden vodilnih trgovcev z modo in modnimi dodatki v regiji. Upravljajo s 350  lastnimi in franšiznimi trgovinami. Prisotni so v 11 državah in štejejo več kot 2.300 srčnih sodelavcev, ki jih povezuje podjetniški duh, premikanje meja, predvsem pa strast do mode, dela in življenja. Ker vedno stremijo k le najboljšemu, so želeli v korak s časom tudi na področju kadrovanja.

  1. Izziv s katerim so se soočili je bila zapolnitev 50 novih delovnih mest za prodajalce v Zadru, ki velja za mesto, kjer imajo ljudje raje sezonsko delo, kot redno zaposlitev. Vedeli so, da samo objava oglasa na zaposlitvenem portalu ne bo zadostovala.
  2. Izziv je bila želja po osvežitvi njihove podobe kot delodajalca, ki bo odražala, kdo Sportina dejansko je. Besedišče in vizualna komunikacija sta morala pričarati potencialnim kandidatom pravo podobo Sportine in v njih zbuditi željo, da se prijavijo na razpisana delovna mesta.  
  3. Izziv pa je predstavljal željo po poenostavitvi in pohitritvi postopka prijave in interne obdelave prijav ter kasnejša analiza učinkovitosti kampanje po kanalih.
Vodilni slogan kampanje

NAŠE STORITVE

Ubeseditev obljube zaposlovalca

Snovanje in izdelava slogana kampanje

Kreativna ubeseditev zaposlitvenih oglasov

Zasnova in oblikovanje krovnega vizuala kampanje

Določitev spletnih in klasičnih kanalov, kjer se bodo oglasi pojavljali

Zasnova in postavitev pristajalne spletne strani s prijavnim obrazcem

Vzpostavitev orodja za hitro in enostavno procesiranje prijav (Talent Experience Suite)

Analiza uspešnosti in izdelava priporočil (Talent Experience Suite)

REZULTATI

Kot je naročnik pravilno predvideval, oglaševanje delovnih mest samo na zaposlitvenih portalih ne bi zadostovalo. Preko portalov smo dobili 50% prijav, od tega so iz tega kanal izbrali  33% novih sodelavcev. Preostanek prijav in večina novih sodelavcev je prišla preko dodatnih kanalov oglaševanja.

Kampanja je bila med prebivalci Zadra zelo dobro sprejeta. Naročnik je dobil zelo veliko pohval tudi s strani konkurence. Poleg portalov, se je oglas pojavljal še na city lightih v trgovskem centru, kjer so odpirali nove trgovine, v lastni trgovini (majčke, letaki, nabiralnik za CVje), billboardih po Zadru, direktni pošti in seveda na Facebooku, Instagramu, adwordsih in digitalnih PR člankih.

Imeli smo čez 15.500 ogledov spletne strani v dveh tednih, strošek celotne kampanje na posamezno prejeto prijavo pa je bil nižji od 25€.

S pomočjo orodja Talent Experience Suite smo poenostavili oddajo in obdelavo prijav, avtomatizirali pošiljanje e-sporočil in omogočili sodelovanje vseh vpletenih v zaposlitveni proces na eni platformi. Čas obdelave prijav in komuniciranja s kandidati smo skrajšali za 25%.

Ko je bilo potrebno pripraviti poročilo za upravo, smo s par kliki prišli do rezultatov kateri kanali komuniciranja so pripeljali koliko kandidatov ter koliko le teh smo dejansko tudi zaposlili. Izkazalo se je, da brez oglaševanja na Facebooku in »offline« kanalih, ne bi uspeli zapolniti delovnih mest.

Naše storitve

PODOBA DELODAJALCA
KAMPANJE ZA ISKANJE KADROV
KARIERNE SPLETNE STRANI
DIGITALIZACIJA ZAPOSLOVANJA

Več referenc

Vse reference

Kaj lahko naredimo za vas?

Izpolnite spodnji obrazec in v kratkem se vam oglasimo.
Izjava o zasebnosti

Zaupajo nam