Support us on Behance by clicking “Appreciate” button 👍
Spletna stran

DMS: Intuitivno spletno mesto

Za Društvo marketing Slovenije smo prenovili celotno spletno mesto. CIlj prenove je bil združiti posamezna spletna mesta pod eno streho, zasnovati stran, ki bo intuitivna, ter bo podpirala poslovne procese DMSja in bila zasnovana na platformi, ki omogoča popolno svobodo urejanja in nadgradnje.

Datum
January 2019
Naročnik
DMS
Povezava
Poglej

NAROČNIKOVA IZHODIŠČA ZA PRENOVO SPLETNE STRANI

  • Z novim spletnim mestom želimo vzpostaviti osrednjo interaktivno knjižnico strokovnih marketinških vsebin v Sloveniji, s tem da je dostop do vsebin odvisen od nivoja članstva.
  • Obiskovalcu želimo ponuditi odlično uporabniško izkušnjo pri iskanju in konzumaciji strokovnih in poglobljenih marketinških in drugih poslovnih vsebin.
  • Prva stran novega spletnega mesta naj bo strukturirana v nekaj ključnih področij (segmentov), ki obiskovalca v 90 % primerov usmeri na rešitev/odgovor, zaradi katerega je prišel na stran. Da že z opisanim področjem na prvi strani pokažemo, da obiskovalca razumemo.

INTUITIVNA ARHITEKTURA

Arhitektura spletnega mesta je zasnovana tako, da obiskovalca spletne strani intuitivno vodi med povezanimi vsebinami, mu nudi odlično uporabniško izkušnjo, hkrati pa subtilno vodi obiskovalca do konverzijskih ciljev zastavljenih v strategiji.

Hkrati pa je arhitektura modulov zasnovana tako, da omogoča enkraten vnos vsebin in centralizirano urejanje, ne glede na mesta in obliko prikazov te vsebine na različnih spletnih straneh.

ZAPRTE VSEBINE

Eden izmed poslovnih ciljev naročnika je bilo ponuditi dodatne vsebine, ki so dostopne od koderkoli in kadarkoli vendar samo članom, ki imajo odobren dostop do teh vsebin.

Odločili smo se za modularen pristop k rešitvi  zaprtih vsebin, ki omogoča:

  • Prosto izbiro in menjavo ključnih gradnikov ekosistema
  • Nemoteno delovanje ob morebitnem izpadu enega izmed modulov
  • Lažje vzdrževanje in nadgrajevanje
  • Hitrejši in cenejši razvoj v prihodnje

MOBILE FIRST

Seveda sta pa UX in design prilagojena tako, da ustrezata navadam marketingašev, ki so vedno v pogonu in si želijo hitrih in preglednih strani, enostavno dostopnih na različnih mobilinih napravah. Različni vtičniki (kot je dodaj v koledar) in povezava z marketing automation platformo SharpSpring pa celotno stran naredi uporabniku in upravljalcu prijazno.

Naše storitve

DIGITALNA STRATEGIJA
DIGITALNE KAMPANJE
MARKETINŠKA AVTOMATIZACIJA
IZDELAVA SPLETNIH STRANI

Več referenc

Vse reference

Kaj lahko naredimo za vas?

Izpolnite spodnji obrazec in v kratkem se vam oglasimo.
Izjava o zasebnosti

Zaupajo nam