Ključni element uspeha spletne trgovine: Povezava CMS sistema in e-commerce platforme

Spletne trgovine imajo običajno ločene platforme za dodajanje vsebine (CMS) in upravljanje prodaje (e-commerce). To oteži nadzor nad tem, kaj vodi k uspešni prodaji, upravljanje takšnega sistema pa hitro postane trn v peti. Pristop prihodnosti je poenotenje upravljanja vsebine in prodaje s tako imenovanem Digital Experience Platform - DXP, ki zagotavlja najboljšo izkušnjo za vaše kupce. Vareovi strokovnjaki smo to rešili za spletnega trgovca Tom Tailor. Preberite si kako nam je uspelo.

Kako smo to naredili in zakaj sta bila Sitefinity in Ucommerce ključna za odpravo pogostih preglavic povezanih s projekti?

Od »iz stila « do »v modi«: Nov videz Tom Tailorja

Tom Tailor je nemška modna znamka s prisotnostjo po celi Evropi.

Podružnica podjetja Tom Tailor v srednji in vzhodni Evropi je bila enajuspešnejša enota celotne skupine. Bili so tako uspešni, da niso čutili potrebe po prodaji svojih izdelkov preko spleta. Seveda se je vse spremenilo, ko je svet prizadela pandemija koronavirusa. Kot pri mnogih prodajalcih v fizičnih trgovinah, je tudi Tom Tailor nenadoma potreboval spletno trgovino, ki bi razveseljevala kupce tudi v času zaprtja fizičnih trgovin.  

Platforma, s katero so upravljali svojo digitalno prisotnost, ni bila primarno namenjena spletnemu poslovanju, že za enostavne posodobitve spletne strani je bila potrebna pomoč izvajalske agencije. Zato so se odločili za popolno prenovo spletne strani in uvedbo spletnega poslovanja.

Po pregledu različnih predlogov je Tom Tailor izvedbo zaupal podjetju Vareo. Sitefinity je bil zmagovalna izbira, saj je olajšal upravljanje celotne izkušnje e-trgovine z ene platforme ter omogočil enostavno integracijo s preostalimi zalednimi sistemi, ključnimi za nemoteno delovanje spletne trgovine.

"Pri drugih sistemih e-trgovine vedno naletite na problem pri upravljanju vsebin," je povedal Gorazd Planinc, arhitekt tržne tehnologije pri Vareu. "Na koncu ste primorani neprestano menjati sisteme, da lahko upravljate različne dele podjetja."

"Sitefinity nam je z integracijo Ucommerce omogočil, da upravljamo vse iz enega mesta, rešitev jezelo razširljiva in bo podjetju dobro služila tudi v prihodnosti," je dodal. »Vsebino e-trgovine lahko enostavno kombinirate z uredniško vsebino. To je zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in boljšo prodajo. "

Z vidika Varea in Tom Tailorja, Sitefinity odpravlja številne preglavice, povezane z izkušnjo e-poslovanja. Na partnerski strani razširljiva platforma omogoča hitro in učinkovito integracijo sistemov, hkrati pa zagotavlja informacijsko varnost.

Z vidika Tom Tailorja je velika zmaga že enostavnost urejanja vsebin. Zdaj lahko tudi netehnična marketinška ekipa prevzame nadzor nad svojo spletno stranjo, ne da bi se zanašala na pomoč zunanjega izvajalca. Prav tako jim ni treba skrbeti za krmarjenje po več sistemih ali ročno posodabljanje vsebine, ki bi jo bilo sicer treba posodabljati sproti, zaradi česar je možnost upravljanja celovite izkušnje e-trgovine manj zastrašujoča.

Transformirajte vsebino in trgovino s storitvami Sitefinity in Ucommerce

Ucommerce za Sitefinity ponuja edinstveno rešitev za ta izziv. Omogoča vam agilno platformo za spletno trgovino, ki dopolnjuje sistem za upravljanje vsebin in olajša integracijo z zalednimi sistemi, saj je vse pod eno streho.

Ne glede na to, ali se vzpostavlja digitalni prodajni kanal, kot smo opisali na primeru Tom Tailor, ali pa poskušate izboljšati že obstoječo e-trgovino, v obeh primerih boste lahko uživali v prednostih obstoječih rešitev.