Digitalni Marketing

Ali sploh še potrebujemo Prodajo

Gorazd Planinc

Da ne bo pomote, naslov je le provokacija. Odgovor je DA, vendar z drugačnimi znanji, procesi in z drugačno tehnologijo.

Da se danes naše potencialne stranke, preden kupijo izdelek ali storitev, informirajo o konkurenčni ponudbi bodisi na spletnih straneh, pri prijateljih ali drugih medijih, da je njihova odločitev močno povezana z uporabniško izkušnjo, ki jo doživijo v stiku z nami, ni potrebno posebej poudarjati, saj o tem govorijo in pišejo že vsi.

Kaj se je torej zgodilo:

Nakupna pot se je spremenila iz  procesa, ki ga je vodila in usmerjala vaša prodaja, v proces ki ga usmerja kupec sam.

Če je prodaja pred časom večino svojega časa namenila izobraževanju in prepričevanju potencialnih strank, danes te priložnosti nima več, saj so stranke, preden pridejo k vam, že informirane in v večini že odločene ali je vaš izdelek ali storitev prava za njih.

Info grafika/ quote

Če ima Gratner prav, bo v manj kot dveh letih več kot 80% vaših kupcev sprejelo nakupno odločitev brez direktnega stika z vašim prodajnim osebjem.

In če smo iskreni, se to dogaja že danes.

Kaj lahko naredimo?

Vprašanje je seveda, kaj pa lahko naredimo?… Kako s potencialnim kupcem, kljub temu, vzpostaviti kontakt na način:

  • Da bo imel občutek, da se pogovarjamo z njim osebno;
  • Da bo od nas dobival le relevantne vsebine in v trenutku,ko jih bo potreboval;
  • Da bomo popolnoma razumeli njegove potrebe,  brez da bi jih morali na dolgo in široko razlagati prodajniki na telefonu.

Rešitev se skriva v tehnologij, ki omogoča avtomatizacijo marketinga in prodaje s ciljem personalizacije uporabniške izkušnje.

 

Poenostavljeno – Zaposlite Marketing Robota ki sliši na ime Marketing Automation

Dobrodošli v dobi HIPER PERSONALIZACIJE!

Več o tem, kako personaliziramo uporabniško izkušnjo s pomočjo Marketing Automation robota v mojem naslenjem Blogu.

VEČ IZ ZALOGE VSEBIN

MORDA VAM BO VŠEČ ŠE

HR marketing
Znamka delodajalca
Preberi več
PRIJAVANA E-NOVICE!
Izjava o zasebnosti
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.