Znamčenje delodajalca

Zakaj je blagovna znamka delodajalca vaše skrivno orožje: vodnik za izvedbo v 6-mesecih

V hitro spreminjajočem se svetu upravljanja človeških virov je boj za privabljanje in ohranjanje najboljših talentov v mislih vsakega vodje kadrovske službe. Morda sedite tam, preobremenjeni z vsakodnevnimi nalogami, in razmišljate: "Vem, da je oblikovanje blagovne znamke delodajalca ključnega pomena, ampak kje naj sploh začnem? Ali imam dovolj časa in sredstev, da to naredim pravilno?"

To je pogosta skrb in niste edini, ki se tako počutite.

Začnite z majhnimi koraki: Začnite s preprostimi anketami in notranjimi ocenami. Sredstva dodeljujte postopoma, da bo proces obvladljiv.

Vključevanje vodstva: Vključite svoje vodstvo. Dokazovanje donosnosti naložbe v blagovno znamko delodajalca lahko zagotovi dodelitev proračunskih sredstev in podporo.

V tej seriji blogov bomo razvozlali skrivnost, ki se skriva za oblikovanjem blagovne znamke delodajalca, in jo razčlenili na obvladljive korake, ki se brez težav vključijo v vaš natrpan urnik. Obljubljamo, da vam bomo ponudili praktične in uporabne vpoglede, s čimer bomo zagotovili, da ne boste le razumeli koncepta, temveč boste brez težav obvladali tudi postopek izvajanja.

Vzpostavljanje blagovne znamke delodajalca je potovanje. Začnite z enim samim korakom in presenečeni boste nad preobrazbo.

1-2 meseca: Oblikovanje prepričljivega predloga vrednosti za zaposlene

Razkritje vaše edinstvene vrednosti

Razumite, kaj je pomembno za vaše zaposlene

V začetnih fazah oblikovanja blagovne znamke delodajalca je najpomembnejše razumevanje zaposlenih in konkurence. Začnite z raziskavami med zaposlenimi in pridobite vpogled v jedro svoje organizacije. Te povratne informacije lahko odkrijejo dragocene vrednote, pričakovanja in zaznave zaposlenih. Z razumevanjem želja zaposlenih lahko prilagodite svojo vrednost za zaposlene tako, da bo znana tudi javnosti.

Opredelite, kaj vas odlikuje

Hkrati se poglobite v analizo konkurence. Podjetja, kot je Unilever, ki se osredotoča na trajnostno življenje in pozitiven družbeni vpliv, so se uspešno razlikovala. Ugotovite, zakaj so vaši kolegi privlačni za potencialne zaposlene. To znanje vam bo pomagalo pri oblikovanju edinstvenih prodajnih točk, razlikovanju vaše blagovne znamke in privabljanju najboljših talentov.

Ugotovite, kaj vas dela edinstvene

Oglejte si Philips, podjetje, ki ima korenine v inovacijah, zdravju in dobrem počutju. Vaše temeljne vrednote morajo odražati želje vaših zaposlenih in biti v skladu s poslanstvom vašega podjetja.

Philipsov poudarek na dobrem počutju se odraža v njegovih zaposlenim prijaznih politikah in pobudah, usmerjenih v zdravje. Oblikujte edinstvene ugodnosti, prilagojene potrebam vaših zaposlenih, pa naj gre za prilagodljiv delovni čas, možnosti strokovnega razvoja ali programe dobrega počutja. Te ugodnosti bodo vašo EVP razlikovale od ostalih in odmevale pri potencialnih zaposlenih.

3-4. mesec: Izvajanje strategij blagovne znamke delodajalca

Vse je odvisno od komunikacije

Pridobite notranje soglasje

Z vzpostavitvijo vrednosti za zaposlene postane notranje komuniciranje ključnega pomena. Izvedite delavnice za obveščanje o svoji novi vrednosti za zaposlene in jo brezhibno uskladite s poslanstvom in vrednotami podjetja. Temu morajo slediti tudi programi usposabljanja, ki zagotavljajo dosledno sporočanje in izkušnje v celotni organizaciji. Z vlaganjem v te pobude ustvarite skupno razumevanje in navdušenje med zaposlenimi, kar spodbuja občutek pripadnosti.

Prenovite svojo karierno spletno stran, da bo odražala vašo novo vrednost za zaposlene, in povabite potencialne zaposlene v vaš svet. Zgledujte se po podjetjih, kot je Ericsson, ki na svoji karierni strani poleg prostih delovnih mest predstavlja tudi kulturo podjetja, vrednote in pričevanja zaposlenih.

Vaša karierna spletna stran je vaše okno v svet; poskrbite, da bo posredovala pravo sporočilo in odgovarjala na potrebe vaše ciljne skupine.

Izvedite ciljno usmerjene kampanje v družabnih medijih. Upoštevajte pristop podjetja Nestlé, ki poudarja zgodbe o uspehu zaposlenih, pobude na delovnem mestu in dosežke podjetja. Tako si ustvarite živo sliko kulture na delovnem mestu, zaradi česar vaša blagovna znamka ni le ime, temveč živa, dihajoča entiteta.

5. in 6. mesec: Izvajanje programa zagovorništva zaposlenih

Spreminjanje zaposlenih v ambasadorje blagovne znamke

Opolnomočenje zaposlenih kot zagovornikov blagovne znamke je vrhunec uspeha pri oblikovanju blagovne znamke delodajalca. Usposabljajte jih v umetnosti zagovorništva, učite jih najboljših praks družbenih medijev, pripovedovanja zgodb in strategij vključevanja. Zagotovite jim vnaprej odobrene vsebine, ključnike in večpredstavnostno gradivo.

Oglejte si podjetja, kot je Airbus, evropska letalska korporacija, ki spodbuja svoje zaposlene, da delijo svoje izkušnje in spoznanja ter tako predstavijo različne obraze organizacije.

Vzpostavite program priznavanja zaposlenih in jim ponudite prilagojene načrte za razvoj kariere, ekskluzivne dogodke v podjetju ali priznanja na sestankih v podjetju.

Te spodbude zaposlene motivirajo, da dejavno sodelujejo pri prizadevanjih za zagovorništvo in jih spremenijo v ambasadorje blagovne znamke.

Zagotovite zaposlenim prava orodja in opazujte razcvet zagovorništva blagovne znamke.

Merjenje in podpora vodstva

Merjenje je ključnega pomena

Uporabljajte analitiko družbenih medijev za spremljanje kazalnikov vključenosti, dosega in rasti sledilcev. Izvedite nadaljnje ankete med zaposlenimi, v katerih boste ugotavljali njihovo zadovoljstvo, sodelovanje pri zagovorništvu in zaznano moč blagovne znamke delodajalca.

Kako prepričati vodstvo

Vključite vodstvo: Delite zgodbe o uspehu in podatke o panogi, da pridobite njihovo podporo.

Uskladite s poslovnimi cilji: Pokažite, kako je blagovna znamka delodajalca usklajena s strateškimi cilji podjetja.

Izvedite pilotne programe: Začnite z majhnimi pilotnimi programi z majhnim tveganjem, da preverite koncept.

Ključ do uspeha pri oblikovanju blagovne znamke delodajalca je pristnost. Vaša blagovna znamka mora odražati, kdo ste in za kaj se zavzemate.

Sprejemanje svetlejše prihodnosti

Predstavljajte si delovno mesto, kjer zaposleni niso le zaposleni, temveč tudi strastno predani, kjer vaša organizacija postane magnet za najboljše talente na zelo konkurenčnem trgu dela. Ne pozabite, da v svetu oblikovanja blagovne znamke delodajalca ne oblikujete le delovnega mesta, temveč ustvarjate zapuščino. Vaša predanost temu procesu preoblikovanja ne bo koristila le vaši organizaciji, temveč tudi življenju in karieri vsakega posameznika v njej.

Zato globoko vdihnite in se samozavestno podajte na to pot. Sprejmite izzive, saj so to odskočne deske do svetlejše prihodnosti vaše organizacije.

Lahko se tudi odločite, da blagovna znamka delodajalca ni za vas, vendar ali ste pripravljeni prevzeti tveganje, da zaostanete za konkurenti, ki so izkoristili moč blagovne znamke delodajalca?

Spremljajte še več člankov, v katerih bomo skupaj prehodili to pot in vas vodili do delovnega mesta, kjer sanje uspevajo in talent najde svoj pravi dom.